Alla inlägg den 12 augusti 2014

Av Wilma Persson - 12 augusti 2014 16:13

Hej allihopa! 

Förlåt att jag inte skrev i morse, men jag glömde bort det.

Och jag var rätt upptagen oxå, jag skulle fixa frukost, ta undan frukosten,

gå ut med huden, ge hunden mat osv. 

Men förlåt så hemskt mycket! 


Iallafall, efter jag hade gjort färdigt allt så gick jag

till min bästis, och vi började på direkten med att spela cod på 

hennes ps3 (call of duty black ops 2)

Hahaha, vi kanske är lite anourlunda med det är

så himla kul! Vi kom till rond 11! 

Sen så skulle jag hem och äta mat, sedan gick jag

tillbaka igen, och vi spelade ännu en gång.


Nu kom jag precis hem, och mitt huvud typ bultar för

att vi har spelat hela dagen, och det är så himla varmt ute!


Föresten, så smakade jag på en godis innan när jag var

påväg till min bästis som hette "Fritt". Hahah, jag vet. Skit konstigt namn!  

Men den såg iallafall ut så! 

Den var jätte god, och jag ger den 5/5 


Men nu måste jag gå och ta en huvud värks medecin, så hejdå! 


Presentation


Hejsan! Jag heter Wilma och är snart 13 år. På den här bloggen kommer ni få följa med mig i min vardag och mycket annat! Kram ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards