Direktlänk till inlägg 10 augusti 2014

♥ Första inlägget ♥

Av Wilma Persson - 10 augusti 2014 12:33

Hejsan allihopa!  

Jag heter Wilma, och detta är min nya blogg!

Min blogg kommer handla om min vardag, och lite annat.

Men för att ni ska "lära känna" mig lite bättre, har ni 10 faktan om mig här:


1. Jag fyller 13 år i december.

2. Jag är en belieber. 

3. Jag har 3 syskon.

4. Jag har en hund och en kanin.

5. Jag har bloggat innan.

6. Jag heter Michelle i andranamn. 

7. Jag tycker inte om spindlar och kryp.

8. Jag älskar nästan allt godis.

9. Jag ska snart börja i 7:an.

10. Jag är väldigt kort.


Japp, jag är inte så duktig på att hitta på fakta om mig själv, men aja. 

Jag tror inte jag ska göra något speciellt idag, men vi får väl se.

Jag kommer iallafall kanske skriva ett inlägg senare idag, 

för just nu har jag ingen aning om vad jag ska skriva om! 

Men vi ses kanske ikväll, hejdå! 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma Persson - 13 augusti 2014 16:39

Hallå allihopa!  Jag gick precis hem från Wilma, och det började regna lite... Sedan kom det mer. Och mer. OCH MER. Det blev bara värre, så när jag kom hem var jag totallt dyngsur. Jag hade heller ingen jacka...   Men nu har jag bytt om o...

Av Wilma Persson - 12 augusti 2014 16:13


Hej allihopa!  Förlåt att jag inte skrev i morse, men jag glömde bort det. Och jag var rätt upptagen oxå, jag skulle fixa frukost, ta undan frukosten, gå ut med huden, ge hunden mat osv.  Men förlåt så hemskt mycket!    Iallafall, efter j...

Av Wilma Persson - 11 augusti 2014 16:50

Hejsan svejsan!   Nu kom jag precis hem efter en promenad med min hund. Här har ni två bilder som jag tog från promenaden:      Det är verkligen så vamrt ute!  Det regnade typ innan, och nu är det helt plötsligt skinande sol.    Idag ...

Av Wilma Persson - 11 augusti 2014 08:05


Godmorgon allihopa!  Idag vaknade jag 07:30, men mitt larm ringer 08:00  Så typsikt mig! Jag som ville sova!  Iallafall, jag åt precis lite frukost och ska snart fixa iordning mig lite eftersom att jag och några kompisar ska  till pizzerian...

Av Wilma Persson - 10 augusti 2014 19:03


Hej allihopa!  Nu hade jag tänkt att göra en tag, som heter "I love pink tag". Och det går då ut på att att man ska ta 10 rosa saker, som  man tycker om. Och sedan berätta lite om dom. Men jag hittade inte 10, utan bara 6 st. men jag hoppas d...

Presentation


Hejsan! Jag heter Wilma och är snart 13 år. På den här bloggen kommer ni få följa med mig i min vardag och mycket annat! Kram ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards