Direktlänk till inlägg 13 augusti 2014

♥ Regn, regn & regn ♥

Av Wilma Persson - 13 augusti 2014 16:39

Hallå allihopa! 

Jag gick precis hem från Wilma, och det började

regna lite... Sedan kom det mer. Och mer. OCH MER.

Det blev bara värre, så när jag kom hem var jag totallt

dyngsur. Jag hade heller ingen jacka...


Men nu har jag bytt om och är torr igen. 

Iallafall, idag på morgonen så cyklade jag till farmor.

Vi började med att göra brylé pudding som vi skulle ha

till efterrätt senare, och medans vi väntade, så spelade

vi "fia med knuff" som vi alltid gör. Sedan satt farmor

in kyckligen i ungen, och efter en halvtimme satte hon in

pommes. (Det skulle vi äta såklart)

När vi hade ätit färdigt, skulle vi ta brylé puddingen.

Den var så god! Efter det, kunde vi knappt röra oss för att

vi var så himla mätta! 


Och ja, nu sitter jag på mitt rum och lyssnar hur det 

regnar, och regnar. 

Men, jaja. Måste gå nu! Hejdå! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma Persson - 12 augusti 2014 16:13


Hej allihopa!  Förlåt att jag inte skrev i morse, men jag glömde bort det. Och jag var rätt upptagen oxå, jag skulle fixa frukost, ta undan frukosten, gå ut med huden, ge hunden mat osv.  Men förlåt så hemskt mycket!    Iallafall, efter j...

Av Wilma Persson - 11 augusti 2014 16:50

Hejsan svejsan!   Nu kom jag precis hem efter en promenad med min hund. Här har ni två bilder som jag tog från promenaden:      Det är verkligen så vamrt ute!  Det regnade typ innan, och nu är det helt plötsligt skinande sol.    Idag ...

Av Wilma Persson - 11 augusti 2014 08:05


Godmorgon allihopa!  Idag vaknade jag 07:30, men mitt larm ringer 08:00  Så typsikt mig! Jag som ville sova!  Iallafall, jag åt precis lite frukost och ska snart fixa iordning mig lite eftersom att jag och några kompisar ska  till pizzerian...

Av Wilma Persson - 10 augusti 2014 19:03


Hej allihopa!  Nu hade jag tänkt att göra en tag, som heter "I love pink tag". Och det går då ut på att att man ska ta 10 rosa saker, som  man tycker om. Och sedan berätta lite om dom. Men jag hittade inte 10, utan bara 6 st. men jag hoppas d...

Av Wilma Persson - 10 augusti 2014 12:33

Hejsan allihopa!   Jag heter Wilma, och detta är min nya blogg! Min blogg kommer handla om min vardag, och lite annat. Men för att ni ska "lära känna" mig lite bättre, har ni 10 faktan om mig här:   1. Jag fyller 13 år i december. 2. Jag ...

Presentation


Hejsan! Jag heter Wilma och är snart 13 år. På den här bloggen kommer ni få följa med mig i min vardag och mycket annat! Kram ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards